'Tek adaylı' demokrasi!

Hamit KÜÇÜKAKYÜZ


25.12.2011

Şu AKP üzerine derinlemesine ve akademik boyutta araştırma yapılması gerektiğine sonuna kadar inananlardan birisiyim. Niye mi? Kullandığı tabirler, seslendirdiği değerler ve hedeflediği ideallere taban tabana zıt başka bir siyasi parti herhalde mevcut değildir.

 
Evet aynen öyle…
 
Bir yandan demokrasi, hukuk, çok seslilik, eşitlik gibi evrensel kavramlara dikkat çekip onları rehber edindiğini söylerken; başı sıkıştığını da bu değerlerin içini boşaltıp koflaştıran başka parti yoktur herhalde.
 
Of’ta haftalardır AKP’nin ilçe kongresi konuşuluyor. Genel merkezin desteklediğini ilan ettiği adayı Hakan Terzioğlu ile, sessiz yığınların ve demokrasiyi sandıkta göstermek isteyenlerin adayı Ünal Çelik kozlarını paylaşmaya çalışıyor. Çalışıyor diyorum çünkü süreç başladığından beri araya giren yetkili-yetkisiz isimler ortada ne demokratik bir yarış bıraktı ne de bir heyecan. Ve sonunda olan oldu, AKP genel merkezi çorbaya dönen başkanlık yarışına kendine yakışır çözümü buldu: “Kongre belirsiz bir tarihe ertelendi!”
 
Durumu bu noktaya getirenleri tebrik etmek lazım!
 
Önce demokrasi, parti içi demokrasi, hukuk, eşitlik diyenler son gün durumun vehametini iyiden iyiye görünce kendilerine göre çözümü buldular. Kongreyi ertelediler. Bu süreçte AKP’nin etkili isimleri önce tarafsız olduklarını, sonra pabucun pahalı olduğunun görülmesiyle genel merkezin tek adayı olduğunu hatta adaylardan birinin “önceki belediye başkanlığı seçimlerinde AKP aleyhinde çalıştığını” bile iddia ettiler. Bu iddiayı dillendirenlere sormak lazım: ‘Partinizde aleyhinizde çalışan bir isim vardı da neden disiplin kurulunu çalıştırıp onu partiden ihraç etmediniz? Neden bu kongrede aday olmasına izin verdiniz?’
 
AKP içindeki sözde parti içi demokrasinin el verdiği demokrasi ancak buraya kadarmış…
 
Önce “sevilmeyen” aday genel merkeze çağrılıp kulağı bükülür, arkasından parti menfaatleri doğrultusunda bir adaya yol verilip desteklenir. Arkasından teşkilatta yaşanan yanlışlara karşı tepki gösteren partililerin, genel merkezin desteklediği aday değil de diğerine meyletmesi durumunda yapılacak kongre ilk fırsatta iptal edilir!
 
Alın size demokrasi!
Tepe tepe kullanırsınız belki…
 
Bu işler aslında Of’ta başlamıyor. Pekçok il ve ilçe kongresinde bu durumlar yaşanıyor. Pekçok ilçe kongresi bu sebeplerden ötürü Of'ta olduğu gibi ertelenme tehlikesi ile karşı karşıya. Durum Türkiye’nin diğer yerlerinde de aynı. Neden AKP’nin genel başkanlık ve genel idare kurulu kongrelerinde Recep Tayyip Erdoğan’a tek rakip çıkmamıştır? Partiyi yönetecek başka aday bulamadıkları için mi? Elbetteki hayır. AKP içinde o partiyi en az sayın başbakan kadar iyi yönetecek pek çok isim vardır. Vardır amma parti içi demokrasi kavramının içini boşaltır da, kendine göre demokrasi kurarsan her kongrede tek bir adam aday yapılır, o da tek başına seçime girer. Seçim olduğunda karşına bir aday gelemiyorsa, gelmeye kalktığında onu elini ayağını bağlayıp boğmaya kalkıyorsan, o halde bile kendine güvenemeyip kongreyi erteliyorsan, sen demokrat falan değilsin. Kendini boşuna kandırma!
 
Hadi bunlar AKP’nin kendi iç meselesi diyelim. İster özde demokrat olurlar, ister sözde demokrat… Dışardan kimse karışamaz diyelim. Ama bu zihniyet kalkar da ülkeyi yönetmeye kalkarsa  ne olur? Elbette iyi olmaz. İşte bu zihniyet, yani demokrasiye özde değil de sözde bağlı olanlar, “ben ülkemin yüzde 94’ü karşı çıktığı halde ABD’nin Irak’a işgaline destek verdim” derler utanmadan. Yüce TBMM, hiçbir yabancı güç unsuru Irak işgali nedeniyle Türk topraklarını, hava sahasını ve limanlarını kullanamaz diye açık bir karar aldığı halde Türk hava sahasını da, limanlarını da açmaktan çekinmezler. Türk milleti açık açık “mevcut şartlarda AB’ye girmem” dediği halde bu zihniyet, AB uğruna her türlü tavizi verir. Türk milleti istemediği halde bunlar gider, Barbaros’un torunları olan bahriyeli Mehmetçikleri, Rusya Devlet Başkanı Putin’in bile Haçlı Koalisyonu diye nitelendirdiği donanmaya eskortluk yapmaya gönderirler.
 
Genelde yüce Türk milletinin istekleri doğrultusunda değil de, bu isteklerle taban tabana zıt politikalar üretenlerin, demokrasi nutukları atarken aslında sadece kendi diktatoryal politikalarının peşinde koşanların sıradan ve basit bir kongreyi bile yapamayacak duruma gelmelerinin altında, işte bu derin zihniyet sorunu yatmaktadır.

660 defa okundu...
Toplam 25 yorum yapılmıştır.
sefa aslantürk - 15 Şubat 2012 Çarşamba 17:07
RAHMİ SOLAR KARDEŞİME
değerli kardeşim saadet partisi ile seçim öncesi ittifak görüşmeleri yapıldı yıllar önce refah dönemindede yapıldı ama insanlar saadet partisini sırf seçim iktidar ve güne hitap eden bir parti sanıyor oysaki saadet partisi MİLLİ GÖRÜŞ ün partisidir ki asla taviz verilemeyecek olmazsa olmaz milli davası ve ülkesi için çok ince hesapların yapıldığı bir kurallar çizelgesi var onlardan taviz isteyenlerle ittifak nasıl edilebilir öyle bir zamandayızki dinde bile reform yapmaya kur'an nın ayetleri hakkında tarihsel ifadesini kullanmaya insanların cüret ettiği bir dönemde MİLLİ GÖRÜŞ öyle kolayca ittifak kuramaz keşke kurulsaydı ama bizim siyasetimizde yol almak için taviz vermek yoktur ya hakkı söyleyeceksin ya ebedi susacaksın...
Beğenmedim (0)

sefa aslantürk - 15 Şubat 2012 Çarşamba 17:01
OFLU AHMET'E
oflu ahmet senin siyasi görüşün ne olduğu belli değil ne olduğunda belli değil pkk yı ne ırak ne suriye nede iran doğurdu pkk yı siyonizim türkiye içindeki satılmış ahpaplarıyla icad ettiler ırak kuzeyindeki topraklara zaten sahip değil hele 1991 yılından bu yana hiç kuzey ırak'a hakim olamamıştır ki bizim askerlerimiz kuzey ırakta sayısızca operasyonlar düzenledi sen kendi ülkendeki hainleri suçla ırak'ı değil şimdide kendi ülkendeki o hainlerle iş birliği içinde olan başta amerika israil ve avrupanın bu güne kadar bölgesel teröründen sonra şimdide uluslar arası dünya çapında terör estirmektedirler ve malesef bizde onlarla beraber hareket halindeyiz acilen natodan çıkmak avrupa birliği saçmalığından vazgeçmek israil ve amerika ile ilişkilerimizi durdurmak zorundayız stratejik askeri ve siyasi anlamda ama hiçte türkiyenin böyle bir niyeti yok size göre ıraklı yaramaz insanlar iranlı suriyeli yaramaz insanlar tasfiye edilip yerine avrupalı amerikalı israilli yarar insanlar gelecek hadi bakalım zaman herşeyi gösterecek ama senin siyasi yönün çok şüpheli ve güvenilmez bir üstlubun var artı ikidebir moderatör tarafından yorumun onaylanmıyorsa senin kesin birde ahlak sorunun var oysaki güzel ahlak insanlar içindir köşeye sıkışınca ileri geri konuşmaktan vazgeçmelisin kardeş hepimiz bu ülkenin insanı hepimiz Hz muhammed ümmetiyiz şahıslarla asla aolumsuz işimiz yaklaşımımız olmaz saygı duyarız ama siyasette hataya asla göz yumamayız...
Beğenmedim (0)

MÜLAYİM USLU - 08 Ocak 2012 Pazar 11:21
YAZIK
...
Editör Cevabı Hakaret içeren yorumlar yayınlanmamaktadır.

Beğenmedim (0)

idris seven - 07 Ocak 2012 Cumartesi 09:32
SİNOPLU
abdullah yeşildal tam anlayamadım yazını daha ayrıntılı yazarmısın
Beğenmedim (0)

Abdullah YEŞİLDAL - 02 Ocak 2012 Pazartesi 19:06
IRAK
Bizim dışımzıdaki topraklardaki müslümanlık bizden çok farklıdır.ırakta şii bir müslüman için sünni bir müslüman amerikalıdan bile tehlikelidir.bunu son siyasi gelişmelerde görürsünüz maalesef anlayış böyle bu yüzdendir ki o topraklarda yüzyıllardır savaş ve kan eksik olmuyor.
Beğenmedim (0)

ercü - 02 Ocak 2012 Pazartesi 11:22
AHMET'E
Kim pkklıları korumuş anlamadım? Iraklılarmı? Eğer teröre bir destek gitmişse ıraktan belki kuzey ıraktan olabilir. Ama savaşta bombalanan müslümanların pkknın adını bile duyduğunu sanmıyorum. işi bu noktaya getirip demogoji yapmak lüzumsuz.
Beğenmedim (1)

oflu ahmet - 02 Ocak 2012 Pazartesi 10:26
ERCÜ YE
Son yazdığın yazıda Irak'lı bombalanan müslümanlardan bahsetmişsin. Merak ediyorum son 30 yıldır PKK denen örgütü koynunda besleyen Irak lı müslümanlarımı kastettin. Bu gün bile aynı şey devam ediyor bilmem farkındamısın. Saddet hikayeden başka bir şey değildir. Hiç biride bu günkü Tayyip beyin eline su dökemez. Yarın ne olur bilemem tabi. Biz hiç kimseye körü körüne bağlı değiliz. Ancak saadet yöneticilerinin yolu da yoll değil bunu garanti ederim. Kuru sıkı atmaktan başka bi işleri yok. Zaten kendi dertlerinede düştüler.
Beğenmedim (2)

Selim Kurt - 02 Ocak 2012 Pazartesi 08:12
TEZKERE GEÇMEDİ DİYE HAYIFLANANLAR
Siz komşunuzun ırz ve namusuna kasteden zalimler size gelip komşunuzun evinin anahtarını istediğinde ona anahtarı verirmisiniz?

Nasıl siyaset anlayışınız var hayret. Bunun neresi siyaset. ABD o dönem Türkiyeyi kullandıkça kullanmış siz buna siyaset diyorsunuz. Tezkerede bushla at pazarlığı yapan akpli bakanlar ali babacan ve yşar yakışı unuttunuzmu?

AKP hükümeti ve Recep Tayyip Erdoğan gelmiş geçmiş en siyaset zaaflı parti ve devlet adamıdır.

Beğenmedim (1)

Abdullah YEŞİLDAL - 01 Ocak 2012 Pazar 19:54
OFLU AHMETE
Kardeşim mükemmel yorumuna teşekkür ederim.perdenin arkasını gören kişilere her zaman hayranımdır.tezkere konusunda da aynen senin gibi düşünüyorum.ben her zaman sunu derim.türkiye tezkereyi geçirmedi ırakın işgalini önleyebildi mi hayır o zaman tezkereyi geçirip biz de musul kerkük ve türkmen bölgesine girecektik.peki geçirmedik ne oldu amerika işgal etti parçaladı bıraktı sonuç ırak şu anda iranın nufuzuna giriyor mezhep çatışması olacak sonra yine zararı bize sınırımızda sürekli savaş var ve biz silaha para harcamaya devam...siyasette bazen halka herşeyi ülke menfaatine bile olsa anlatamazsınız bu tezkere olayı da öyle oldu gibi.
Beğenmedim (0)

Abdullah YEŞİLDAL - 01 Ocak 2012 Pazar 19:48
HERKESE TEŞEKKÜR
Şu nokta beni çok sevindirdi.demekki hepimiz ortak payda altında birleşiyoruz o da vatan ve din sevgisi.
Beğenmedim (0)

ercü - 31 Aralık 2011 Cumartesi 23:36
OFLU AHMET
Tabi canım siyasetten biz ne anlarız. Anlayan sizsiniz, o kadar anlıyorsunuzki 1 mart tezkeresi sonrası amerikan b-52leriin türk hava sahasını korsan gibi kullanıp müslüman ıraklıları bombalayıp katletmesine sessiz kalan akp hükümetini tayyipi siyaset dehası sanıyorsunuz! Allah size akıl-fikir versin. Kafanızı duvara çarpıp yaralamaktan kurtarsın.

Burnunun ucunu görmekten aciz tayyip ve akpnin içyüzünü görmeyi nasip etsin! Amin.

Beğenmedim (2)

OFLU AHMET - 31 Aralık 2011 Cumartesi 22:20
ERCÜ YE
siyasetten zerre kadar anlamadığınız belli. Bir tek şey söyleyeyim. Tayyip bey o tezkerenin geçmesini isteseydi o tezkere meclisten çok rahat geçerdi. Bu kadarını siz cahillere söylesek herhalde anlamanız lazım.Yok bunuda çözemediyseniz sizin gibilere laf anlatmak boşa kürek sallama ve zaman kaybıdır.
Beğenmedim (2)

ercü - 31 Aralık 2011 Cumartesi 22:00
ABDULLAH YEŞİLDAL'A ERGENEKON CEVABI
Dostum, tayyip hiçbişey yapmasada ergenekona karşı gösterdiği tepki nedeniyle destek verilmeli demişsin (3 nolu madden). Bende diyorumki madem ergenekonun tehlikesine binaen bunu yazmışsın peki "tayyipin ben milletimin yüzde 94ünün istemdiği halde 1 mart tezkeresinin geçmesi için mücadele ettim" demesine ne diyeceksin? Ergenekon tukakada milletin isteklerinin tersine hareket ettiğini ilan eden tayyipin bu tutumu nedir?

Hem ergenekona karşı olsa en başta darbeci çevik bir ve taifesi hakkında işlem yapmazmıydı bunlar...

ergenekona karşı sürdürülen operasyonun bir göz boyamadan öte gider yanı yok. Asıl darbeciler ortalıkta fink atıyor çünkü.

Beğenmedim (2)

MAHİR YARALI - 31 Aralık 2011 Cumartesi 16:00
VUR ABALIYA
ABDULLAH BEY SAADET AKPYİ DOGURMADIMI AL ÖTEKİNİ VUR ÖTEKİNE
Beğenmedim (1)

Abdullah YEŞİLDAL - 31 Aralık 2011 Cumartesi 13:36
HAKKINI VERELİM
Arkadaşlar
1-Tayyip erdoğan üç dönem seçiLmiştir ve önümüzdeki seçimlerde parti tüzüğüne göre aday olmayacaktır.Bunu yapmayacak olsa bile tüzüğe koymak bile demokrasi cesaretidir bence de bırakmasın da zaten en azından bu ülkeyi ecevitten daha iyi yönetemediğini kimse söyleyemez
2-Saadet partisinde bu gelenek hiç bir zaman olmamıştır bosuna kimse denokrasi heveslisi kesilmesin.Eğer saadet partisi bu kadar tek adama oynamasaydı ve zamanı geldiğinde değişimi gösterdeysi bugün bu kadar parçalanma olmayacaktı ve bugün anayasa yapmak için bdp nin gözlerine bakmayacaktık.bu ak parti ve saadet partinin ortak günahıdır.
3.Başbakan hiçbir iş yapmasada ekonomiyi Bülent ecevitten daha kötü yönetse de sadece ve sadece şu derin yapılanma ve ergenekon sürecindeki başarısından dolayı bu adam desteklenir ben başka bir sey demiyorum.bakıyorum da ofun milleti 28 şubatı çok erken unuttu helal valla size.ne diyeyim.hiçkimse eski günler neydi demiyor.çünkü şimdi ak partiyi eleştirenler o zaman gerçek bir mağduriyet yaşamadı.aslında yorum yapmayacaktım bu sayafalara ama yine de tutamıyorum kendimi

Beğenmedim (0)

fatih cevahir - 30 Aralık 2011 Cuma 17:12
HAMİT BEY...
hamit bey sen yazarlık değil de tamamen sonraki seçime akp yıpratmak istiyorsun ve sp ye oy çalmaya çalışıyorsun. numan kurtulmuş neden ne olduda başka parti kurdu. bunu biliyorsun ama köşende yazmıyorsun. yazık değilmi. birde sizi benim gibi eleştirenlere bazı kişiler yorum yazıyorlar. ben en çok onlara acıyorum. neyin ne olduğunu bilmeden anlamadan yazı yazanlar kadar acınacak insan yoktur. kişi kendini taşımalı. saygılar...
Beğenmedim (1)

TEBRİK - 30 Aralık 2011 Cuma 11:00
ŞAHSUVAR BAKIRCIOĞLU
yazar ; seni tanımam ama şu fuzulu yorum yapanlara inat helal olsun diyorum..ne kadar siyasetten uzak olsamda gerçeklerin halka duyurulması çok güzel birşey..haaa o fuzuli yorumları yapanlar ; çatlayın da patlayın ...halk gerçeği görüyor....
Beğenmedim (1)

oflu ahmet - 30 Aralık 2011 Cuma 10:09
YAZARLARINIZA AİT YAZILAR
Değerli ofunnabzı yönetimi. Yazarlarınızın yazılarını elimizden geldiğince takip ediyoruz. Ancak yazıların içeriği Türkçe kullanımından yoksundur. Cümleler fazla devrik. Yazının başıyla sonu aynı konuyu içermemektedir. Yazar kişisel yorumunu yaparken konuştuğu gibi yazı yazıyor. Arka arkaya gelen iki cümle birbirini tamamlamıyor. Sitenizde yayınlanacak yazıların titizlikle kontrol edilerek anlamlaı hale getirilmesi faydalı olacaktır. Yazarların diksiyon kursuna gitmelerinin kendi gelişimleri açısındanda uygun olacağını düşünüyorum.
Beğenmedim (2)

ercü - 30 Aralık 2011 Cuma 10:08
AHMET'E
Benim bildiğim Numan partiden kovulmadı. 1200 delegeden sadece 300 kadarının oyunu alabildiği için kendisine yeniden kongre yap sağlam başkan ol dendi. Ama o kaçıp gitti seçilemeyeceğini anlayınca. Numan konusunu bilmeden adamı partiden attılar demek doğru değil.
Beğenmedim (1)

OFLU AHMET - 30 Aralık 2011 Cuma 09:32
BOŞ BİR YAZI OLMUŞ
Aşağıdaki yorumlara bakıyorum çok güzel yorumlar var. Bende ekleyeyim dedim aynılarından bir tane daha. Öncelikle AKP deki demokrasiyi irdeleyeceğinize Saadet için aynı yazıyı yazın bakalım. Abdullah GÜL ve Numan KURTULMUŞ bu parti içinden gelmiş 2 değerli siyasetçidir. Peki soruyorum şimdi bu 2 kişi nasıl ayrıldılar bu partiden. Siyaet yapmak istedilerde keyfine geldikleri içinmi ayrıldılar. Yoksa birileri koltuğu sıcak gördüde bu değerleri tasfiyemi etti. Ben bunula ilgilide bir yazı bekliyorum. Bakalım Saadet partisini ne kadar eleştirebilecek cesaretiniz var.

Ayrıca yazınızda geçen şu cümle çok dikkat çekiciydi benim için. (sessiz yığınların ve demokrasiyi sandıkta göstermek isteyenlerin adayı Ünal Çelik). Ünal ÇELİK in sessiz yığınların sesi olduğunu neye dayanarak idda ediyorsunuz. Benim adayım değil mesela. Olsa olsa sinsice fırsat kollayanları sesi olabilir bence. Şimdi soruyorum yazdığınız yazı AKP demokrasisini incelemekle ilgilimi yoksa Ünal ÇELİK in reklamını yapmakla ilgilimi. Bu cümle tamamen övgü dolu reklam kokan bir cümle olmuş. Buda gözümüzden kaçmadı açıkçası. Lütfen bu sitede yazarlık yapacaksanız Objektif olmaya çalışın. Birilerini tutuyor olmanıza lafım yok en doğal hakkınızdır. Ancak genel bir yazı yazıyorsanız objektif olmanız gerekiyor ki bizde sizi ciddiye alıp takip edelim.

Not: Böyle yazılar devam ederse takma ad kullanarak yazdığım yorumları bırakıp oftaki sitelerden birine yazar olarak yazı yazmaya başlayacağım haberiniz olsun. Sonra ekmeğimizden olduk senin yüzünden derseniz hiç karışmam. :))

Beğenmedim (1)

fatih - 29 Aralık 2011 Perşembe 15:38
DEMOKRASİ
sayın yazar bu kadar demokrasi meraklısı olduğunuzu bilmiyordum gerçekten böyle ise sevindirici bir durum. Saadet Partisinde genel başkan çatal bıçak kaşık takımıyla kovalanırken acaba sizin elinizde kalem yok muydu. o sıralarda aynı demokratik duruşunuzu göremedik de...
Beğenmedim (1)

RAMAZAN KAGITCI - 28 Aralık 2011 Çarşamba 18:11
BİRLİK
YANİ BENİM ANLAMADIGIM PARTİLERİN BİR OLMASI NEYİN KAVGASI VAR EYER PARTİLER BİRLEŞMESSE AKP TEKRAR BAŞIMIZA BELA OLUR SAADET BÜYÜK BİRLİK BAGIMSIZ TÜRKİYE PARTİSİ HAS PARTİ BUNLAR BİR OLSUN İNANIN İKTİDAR OLUR OYUNA SON VERİR MHP KAYAR DİYER PARTİLERE OZAMA AKP HAVASINI ALIR
Beğenmedim (1)

Samsundan Orhan - 27 Aralık 2011 Salı 17:21
HELAL OLSUN
İyiki AKPnin iç yüzünü böyle deiileriyle ortaya koyup insanların aydınlatan haber siteleri, yazarlar var. Bizi ahmak sanan bu anlayışa karşı durmak çok önemli. AKPnin onca hatasını duyduğu, gördüğü, bildiği halde hala 3 maymunu oynayıp ses çıkarmayan zavallılar siz ne zaman uyanacaksınız!
Beğenmedim (1)

Ahmet - 27 Aralık 2011 Salı 03:42
DİNİME SÖVEN BARİ MÜSLÜMAN OLSA
Hamit bey boş ver sen AKP'yi derinlemesine araştırmayı gereksiz şeylere kafa yorma onu araştıranlar vardır sen saadete kafa yor saadetin içindeki demokrasiye bir bak bakalım acaba Numan Kurtulmuş neden kovuldu bu partiden sen onu araştır bence
Beğenmedim (2)

rahmi solar - 26 Aralık 2011 Pazartesi 09:14
DEYİLMİ
hamit bey selamlar istanbuldan yazıyorum saadet partisi niçin ittifak yapmadı çok isterdim kamalaka gelen partiler oldu ama yüz çevirdi bizde anladıkki akp yaranmak için hatta rahmetli erbakanınn oglu fatih bey ittifak yapmalıydık diyor acaba niçin ittifak yapılmadı
Beğenmedim (0)

UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış, Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.
*Ad Soyad
*Başlık
*Yorum içeriği
Beni hatırla
* Doldurulması zorunlu alanlar.
Yazarın Diğer Yazıları» Muhalif okurlarım bu yazı sizin için...
» Ak Parti 27 Nisan'da dik durmuş mudur?
» 28 Şubat süreci bitti denemez!
» Yüzde 8,5 büyümüşüz! Yersen!...
» BOP'tan vazgeç, D-8'i çalıştır, Büyük Türkiye'yi kur!
» Erbakan; Bin yıl geçse bile unutulmayacak adam!
» AKP Of'ta "kayyuma" gider mi?
» 'İslamcı' medyanın Hrant Dink ile imtihanı
» Başbuğ tutuklandı.. Peki Çevik Bir ve Yaşar Büyükanıt!
» Hedef sadece Cübbeli mi?
» AB sefil tamam da, ya bizim dış politikamız..?
» Sözün bittiği yerde susacaksanız, ne işiniz var o koltuklarda!
» Anadolu eskiden Haçlılara karşı kalkan olurdu, ya şimdi?
» Erdoğan, siyonistlerden aldığı ödülleri iade edecek mi?
» Oflular Afrika'ya sessiz kalmasın
» Dönen dolapları göremeyecek kadar gözünüzü kapadınız mı?
» 12 Haziran'da kazanan kim?
» Rantiyeye yılda 30 milyar dolar, çay üreticisine 10 kuruş!
» İstikrarınızı da alın ve gidin
» Bayraktar'ın iyi dediği ekonomi yangın yerine dönmüş
» "AKP seçmeni 12 Haziranda oyları kardeş payı yapsın!"
» Türkiye'mizin Saadet'e ihtiyacı var
» AKP Trabzon teşkilatı istifa etmeli!
» Demek ki bu iş çoluk-çocuk oyunu değilmiş!
» Millet için mi yoksa AKP için mi yarışıyorsunuz!
» İnsanlık kan ağlarken Erbakan olmaktan vazgeçmeyeceğiz
» Geleceği KPSS ile çalınan gençlik! Söz sende...
» Sayın başbakan 'yapamıyorum' deyip çekilmeyi bilmek erdemdir!
» Türk milleti sözde değil özde başbakan istiyor
» Göktaş ve Saral, kendilerine hayır diyen Of halkına ne cevap verecek?
» "AKP'den iyisi yok" diyenler acaba bunları biliyor mu?
» Sayın başbakan biz kime kalkan olduk farkında mısınız?
» Of esnafı "bittik!" diye haykırıyor
» Polat Alemdar başbakanla koalisyon yapmış da haberimiz yokmuş!
» 84 Yaşındaki Erbakan ne diyor?
» Referandum sonucunu Saadet belirledi
» Boy-pos tartışması arasında evet-hayır!
» "Yeni dünyanın liderine" canını sıkacak sorular!
» Ak Parti döneminde 2. çuval da başımızda!!!
» Erdoğan-Baykal gerilimine mecbur muyuz?
» Başbakan Üsküdar Parkına gitsin işsizlik sanalmıymış iyice öğrensin!
» Sayın Göktaş, adaletin terazisini düzeltmeden önce...
» AGD'li gençler 18 Mart 1915'de Çanakkale'de olsaydı!
» "One minute"ün geçerlilik alanı nereye kadar?
» Ak Parti "sivil anayasayı" ne zaman yapacak?
» Başkan Saral'ın açıklamalarının "çarpıtılmayan" kısımları!
» Vira Bismillah
Foto Galeri Video Galeri
Yalı Caddesi Trafiğe Kapatılıyor!

Özçay'da Erdal Saral Dönemi

Atatürk Bulvarına Manevi güzellik

Tarım Kredi - Özçay Dayanışması

Anneler günü Kutlaması 2012

Solaklı mesire yeri projesinde son kontroller yapı

Tüm Galeriler
Of'ta doğalgaz dönüşümü başladı. Evinize doğalgaz almayı düşünüyor musunuz?


 
TRABZON
 
  • ADANA
  • ADIYAMAN
  • AFYON
  • AĞRI
  • AKSARAY
  • AMASYA
  • ANKARA
  • ANTALYA
  • ARDAHAN
  • ARTVİN
  • AYDIN
  • BALIKESİR
  • BARTIN
  • BATMAN
  • BAYBURT
  • BİLECİK
  • BİNGÖL
  • BİTLİS
  • BOLU
  • BURDUR
  • BURSA
  • ÇANAKKALE
  • ÇANKIRI
  • ÇORUM
  • DENİZLİ
  • DİYARBAKIR
  • DÜZCE
  • EDİRNE
  • ELAZIĞ
  • ERZİNCAN
  • ERZURUM
  • ESKİŞEHİR
  • GAZİANTEP
  • GİRESUN
  • GÜMÜŞHANE
  • HAKKARİ
  • HATAY
  • IĞDIR
  • ISPARTA
  • İÇEL
  • İSTANBUL
  • İZMİR
  • KAHRAMANMARAŞ
  • KARABÜK
  • KARAMAN
  • KARS
  • KASTAMONU
  • KAYSERİ
  • KIRIKKALE
  • KIRKLARELİ
  • KIRŞEHİR
  • KİLİS
  • KOCAELİ
  • KONYA
  • KÜTAHYA
  • MALATYA
  • MANİSA
  • MARDİN
  • MUĞLA
  • MUŞ
  • NEVŞEHİR
  • NİĞDE
  • ORDU
  • OSMANİYE
  • RİZE
  • SAKARYA
  • SAMSUN
  • SİİRT
  • SİNOP
  • SİVAS
  • ŞANLIURFA
  • ŞIRNAK
  • TEKİRDAĞ
  • TOKAT
  • TRABZON
  • TUNCELİ
  • UŞAK
  • VAN
  • YALOVA
  • YOZGAT
  • ZONGULDAK
GÜNCELSİYASETEĞİTİMRÖPORTAJYAŞAM*OF*SPORÖZEL HABERSAĞLIKBİLİM & TEKNOLOJİDÜNYADANHAYRATÇAYKARADERNEKPAZARI Künye
Bize Ulaşın
RSS